söndag 28 oktober 2012

Fin morgon

Testade att springa igår och ärren såg bra ut och kändes inte av så när jag vaknade tidigt imorse så var det en självklarhet att börja dagen med löpning.

Tog hunden och iPoden och sprang iväg. Förutsättningarna var perfekta för löpning; solen sken, det var lite småkallt så att det ångade ur munnen och jag var i princip ensam på vägarna. Men tyvärr är mina vader stenhårda och det drog ner på känslan lite och gjorde att löpningen kändes tyngre än vanligt. Antar att det börjar vara dags att införa stretchning varje kväll på nytt. Fick ihop mina 15kilometer i alla fall och när jag kom hem fick jag ett roligt samtal gällande min löpning som gjorde morgonen ännu bättre, men mer om det på tisdag!

2 kommentarer:

  1. Öööh? Vad då för ärr? Har du stött dig eller varit på operation?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inget värre än att jag tog bort två födelsemärken förra veckan så jag har vilat ett par dagar från löpningen!

      Radera